Ktoré reklamné predmety majú zákazníci najradšej?

Ktoré reklamné predmety majú zákazníci najradšej?

Aký je pohľad zákazníkov a klientov na reklamné predmety? Ktoré konkrétne reklamné predmety majú zákazníci asi najradšej? Poďme sa na to spolu pozrieť.

Keby sme sa pozreli na reklamné predmety z pohľadu zákazníkov a klientov, možno by ten pohľad bol o niečo iný, než pohľad firmy ako takej. Bežní zákazníci a klienti zrejme privítajú akýkoľvek reklamný predmet a darček od firmy, avšak ktoré patria medzi tie najobľúbenejšie? Keďže zrejme podobný výskum ešte nikto nerealizoval, môžeme si len predstaviť a domyslieť, ako sa na reklamné predmety pozerá sám zákazník. V rebríčku top reklamných predmetov je číslo jeden už po niekoľko rokov obyčajné plastové pero. Perá sú zrejme obľúbeným predmetom aj u klientov a zákazníkov, nakoľko ide o veľmi prakticky darček, ktorý poteší a ktorý sa dá využívať naozaj denne.

Pekné pero si každý rád vezme.

Dôležitá je cieľová skupina

Pri reklamných predmetoch je podobne ako pri ďalších marketingových aktivitách dôležitá cieľová skupina. Práve podľa nej je potrebné vyberať tie správne a vhodné reklamné a darčekové predmety. Iné veci sa páčia mladým ľuďom, iné ľuďom v produktívnom veku a iné seniorom. Podobne sa dajú spotrebitelia rozdeliť aj podľa pohlavia, povolania alebo sociálnej skupiny. Tieto všetky aspekty nakoniec vplývajú na to, aké reklamné predmety budú pre danú cieľovú skupinu tie najlepšie a najatraktívnejšie.

Man Printing Image On T-Shirt In Workshop

Čo by ste radi dostali ako reklamný predmet?

Pre zákazníkov sú atraktívne nielen perá, ale aj ďalšie reklamné predmety, ako sú napríklad tričká a iný potlačený textil. Textil a kúsky oblečenia sú rozhodne medzi klientmi veľmi obľúbené. Rovnako sa zákazníci potešia aj hrnčekom alebo nákupnej taške či vaku. Veľmi populárne sú aj kalendáre a zápisníky, prípadne šnúrky na krk alebo skladacie dáždniky. Je teda množstvo predmetov, ktoré by sa dali označiť ako obľúbené u samotných zákazníkov a klientov. Ako sme však spomenuli vyššie dôležitá je cieľová skupina a jej preferencie.